woei mun chan

  • Following

    6

  • Followers

    2


Fame: 20
No Bio yet.

Joined Nov 2017

Comments

Wonder why such a bad company losing money since 2015 until now could still currently worth 0.07. 0.005 pun dah over valued nih
1 year · translate
Bangang
2 years · translate
Tai Eng Keat, 你浮沉了30几年,真的是老手
2 years · translate
MACD 在0.00黄金交叉,会有一波第3浪牛市,建筑板块连续4天收阳,综合指数连续7天收阳,后市看涨吧
2 years · translate
Pemeriksaan di laman web Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) menunjukkan bahawa Asiana, yang melaporkan keuntungan selepas cukai hanya RM11,277 untuk tahun kewangan berakhir 31 Mac 2020, dimiliki sepenuhnya oleh individu BK Goh Tar Hong.

Pengisian SSM menyebutkan bahawa Asiana terlibat dalam pengerukan, pengekstrakan, import dan eksport pasir untuk tujuan pembinaan. Ia juga terlibat dalam penyewaan mesin dan kenderaan.
2 years · translate
Pelanggannya adalah Telenor Procurement Pte Ltd (RM24 juta), Maxis Broadband Sdn Bhd (RM385 juta), unit Axiata Group Bhd On Site Services Sdn Bhd (RM10 juta) dan Asiana Citarasa Sdn Bhd (RM1.1 bilion).

Lee enggan membocorkan lebih banyak maklumat mengenai Asiana, tetapi menunjukkan bahawa terdapat dua projek dari Asiana yang meliputi pembekalan, penghantaran, pemasangan, pengujian, pentauliahan, operasi, penyelenggaraan dan penggunaan infrastruktur dan penyelesaian 5G di seluruh Malaysia.
2 years · translate
ASIANA do sand biz only
2 years · translate
Read yourself
2 years · translate
不到最后一分钟都会有变数,哈哈
2 years · translate
Load more