KLSE Screener
Screener
Stock Screener
Warrant Screener
Compare Stocks
Market
Overview
Heatmap
Entitlements
Dividend
Share issued
Financial
News
News
Announcements
Discussions
Comments
Ideas
Login
Feedback
Help & Support
We are here to help.
Have a question, feedback, or need assistance with your account?
Contact us
Our website is made possible by displaying non-intrusive online advertisements to our visitors.
Please consider supporting us by disabling or pausing your ad blocker.
Ubaidah At-Tasiki
's comment on
JAGCPTL
.
All Comments
Ubaidah At-Tasiki
2 Like
·
Reply
Nak tanya semua investor, trader dalam ni. Kenapa beli counter ni?
Report
6 years
·
translate
·
Nizam Bahrudin
Kaunter ni sesuai untuk long term investment..pasal Fundmtl strong..itu je.
Report
Like
·
6 years
·
translate
AZmuzik Ibrhm
Semua sector ada. Fund kuat time ni nak masuk kena makn technical ajelah.
Report
Like
·
6 years
·
translate
Ubaidah At-Tasiki
Kaunter ni naik turun macamtu je. Tak tahu sebab apa sangat. Pelik.. Kaunter spekulasi ke ni..
Report
Like
·
6 years
·
translate
AZmuzik Ibrhm
Dia dah tinggi. Sekarang Correction, kalau fundamental naik lagi memang naik lagi..
Report
Like
·
6 years
·
translate
Nizam Bahrudin
kaunter spekulasi biasanya bawah 20 sen..kombinasi Negative Earning and Profit.. ini pandangan 2cent saya lah.
Report
Like
·
6 years
·
translate
AZmuzik Ibrhm
Betul. Auta fake news dan goreng.
Report
1 Like
·
6 years
·
translate